سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

به همت کتابخانه عمومی نبوت لوجلی انجام شد؛

تهیه بسته‌های آموزشی و سرگرمی با هدف جذب کودکان به کتابخانه

خراسان شمالی/شیروان

مسئول کتابخانه عمومی نبوت لوجلی شهرستان شیروان گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان، بسته های فرهنگی آموزشی و سرگرمی برای کتابخانه تهیه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی، احمد نورمحمدزاده، مسئول کتابخانه نبوت لوجلی از تهیه بسته های آموزشی و سرگرمی با هدف جذب کودکان به کتابخانه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بیشترین اعضای کتابخانه را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند، بهترین راه و اقدام در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و پر کردن اوقات فراغت بچه ها ایجاد محیطی دل انگیز و شور و نشاط در بین آن ها است؛ تأمین سرگرمی های آموزشی یکی از اولویت های کاری کتابخانه نبوت لوجلی بوده و خواهد بود.

نورمحمدزاده در ادامه افزود: ۱۲ بسته فرهنگی و بازی به ارزش ۱۰ میلیون تومان توسط یک خانواده فرهنگی که تمام اعضای خانواده عضو کتابخانه و از فعالان و همیاران کتابخانه نیز هستند، به این کتابخانه اهدا شد.

وی افزود: همچنین برای ارتقای منابع سرگرم کننده و آموزشی این کتابخانه با بهره مندی از ظرفیت بخشداری بخش سرحد پیگیری های لازم از اداره کل تأمین منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور انجام و بسته ها به ارزش ۳۰ میلیون تومان جذب شد. مجموع این بسته های سرگرمی و آموزشی به ارزش ۴۰ میلیون تومان  است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 10 =